Thursday, January 7, 2010

Segamat

hari isnin kali ni amat bermakna pada aku..
malam isnin aku jalan2 dengan manja..
lepas tu aku lepak2 dengan dia dia..
tp sayang ke esokkan hari nya tiada apa2 perubahan pada
hubungan aku..
aku ingat bila aku dah lalui satu malam indah dengan dia
aku ingat dia akn terima aku semula...
tp sebenar nya tidak...
aku still lagi di ambang 'kawan'
oleh dia...
kenapa ley cm ni...
aku pening memikirkan nya...
aku terlalu banyak berfikir...
aku ingat nak keluar ngan dia...
tp badan aku lemah
tak tahu kenapa...
aku tak nak bagi tahu dia...
aku takut t dia kata aku penipu..
hari demi hari berlalu dah masuk khamis..
tadi aku g kl jap tgk abang ipar aku masuk hospital..
dia pula keluar ngan kawan dia..
tak pe..

tp balik aku penat n tak de mood..
aku tgk face book dia..
izzat.. may be aku cm pernah tahu kot..
aku tgk dia comment dalam fb..
aku tahu aku miskin...
tak mampu nak ke luar negara cm dia...

tp aku mempunyai hati..
hati yg sangat mencintai dia..
yg sanggup mati untuk dia..
manja... fix tgk tak byk perubahan kan kamu,,
kita pernah buang list name fon tp izzat?
still ada no dia lagi..
that means kamu tak pernah berubah...
now fix tahu..
salah fix.. salah fix halang kamu sesuatu yg kamu
dah kenal lama..
salah fix..
maaf kan fix kamu...

New year..
malam tadi aku jumpa manja..
jalan2 kat icty aje..
tgk bunga api..
aku harap sangat aku akan tgk bunga api dengan dia
untuk selama2 nya..
times to hug her..
hmmm..
lepas tu lepak kedai mamak makan jap lepas tu hantar dia...

Sekejap nya da7 hari bulan satu..
wow... pejam celik pejam celik aku dah seminggu dari new year..
hari ni tak de buat apa..
tapi still terasa penat, coz baru balik dari segamat n kl..
aku turun segamat hari ahad balik semalam..
kat segamat tak de buat apa2 aku just teman manja balik sana n bila balik sini dia pula teman aku
hehehe..
tp bila aku pergi segamat aku teringat dan aku rasa baru semalam aku tinggal kan segamat.
padahal dah setahun setenggah da rupa2 nya,
tak banyak berubah sama juga cinta aku dekat manja.
terasa banyak sangat kenangan aku kat segamat..
tp nak buat cm mana.. aku tak pernah berpatah balik dari apa yg aku buat..
itu lah aku...
selasa aku n manja balik..
lepas tu overnite kat kl tgk cerita avatar kat ts..
penat lah juga aku n dia jalan kaki..
minggu ni juga lah perkataan i love u too aku terlihat...
untuk jangka masa yg agak panjang untuk dia meluah kan
perkataan tu..
minggu ni juga lah aku nampak cincin di jari dia..
wah terharu nya aku..

No comments:

Post a Comment