Friday, February 19, 2010

2 Bulan

Setelah 2 bulan aku menyepi tanpa menulis blog,
tapi malam ni aku tergerak hati untuk menulis.
hati aku mula berkata pada jiwa kekosongan ni,
tiada insan yg lain aku cintai selain dia.

Hari ni aku jumpa dia,
thanks god beri peluang untuk bertemu dengan dia.
aku jumpa dia sebab nak betul kan laptop dia.
tp bila aku sampai shah alam,
aku digelak.
sebab rambut aku.
salah ke aku berambut cm ni?
aku tak rasa malu,
kenapa dia nak rasa malu dengan aku yg berambut cm ni,
lepas tu aku g ke iss, baru aku tahu tempat tu.
lantas difikiran aku hanya lah ustad safwan,
aku tak nak ungkit pasal ustad safwan.
aku rela diam kan diri kerana aku tak mahu timbulkan satu pertengkaran semula,
dan seterusnya aku menuju ke MCD tm kat shah alam.

Kat MCD aku duduk ngan kawan2 adik dia.
(FOBIA)
aku tak suka bila aku duduk bercampuran dengan golongan2 cm tu,
aku tak suka lansung,
dia biar kan kehausan melanda diri aku,
dia biar kan kelaparan menyeksa aku,

Berbekalkan RM5 sampai juga aku kat shah alam, cukup2 tuk aku ulang dan alik,
aku tak mampu utk makan MCD, apa yg aku mampu hanya la melihat keenakan makanan segera.

Kenapa perlu sengsara?
kesengsaraan itu terjadi kenapa?
aku ke yg bersalah dalam hal ni?
aku ke yg penyebab semua ini?
kalau begitu ini lah balasan yg aku terima.

Takala air mata membasahi pipi.
aku keras kan juga hati untuk menghubungi dia,
tp sayang... hanya voice mail sahaja yg aku berjaya melepasi nya.
Manja, Fix akan terus mencintai kamu walau jasad ini di belah kepada dua.
Maaf kan fix.
2 bulan kita berbaik tp tak sampai ke bulan seterus nya.
fix akan mencintai mu,
tak bermakna fix mengundurkan diri,
tp selagi kamu dengan fix kamu akan sengsara,
kamu rasa jijik dengan fix.
biar kan lah hati fix yg mencintai mu tanpa kesedaran kamu.
(LOVE U ALWAYS)

No comments:

Post a Comment